گناه عشق

خرید بک لینک
دوست دارم بعد مدتها بنویسم..شاید کسی نظری حرفی چیزی زدخداروشکر بعد از 5 سال تونستم اون شغل مورد علاقم و شرکتی که دوسش دارم رو پیدا کنم و به یه ثباتی برسم در حال حاضرواقعا رورای سختی بود که هر روز با مترو باید می رفتم سرکار..خیلی عذاب آور بود برام..توقع در حد مهندس های شرکت اپل داشتناما حقوق در حد چوس تومن بود..آدمهای رو مخ..زیرآب زن...فعلا از این مرحله از زندگی عبور کردم...سال 1400 طی 5 مرحله مصاحبهتونستم استخدام بشم...اما 5 ماه طول کشید و انتظار منو کشت..اما خداروشکر سال 1401 رفتم سرکاری که واقعا دوس دارم گناه عشق ...

ما را در سایت گناه عشق دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: چهارشنبه 26 مهر 1402 ساعت: 23:41

صفحه بندی